fredag den 30. september 2011

Konfirmationskage med påfugl

Min søn er startet til konfirmationsforberedelse
og i den anledning skal de her i weekenden
synge Gospel sammen med en professionel Gospel sanger.
Da de skal øve det meste af lørdagen, syntes jeg
de skulle forkæles med en kage.
Jeg har meget længe haft lyst til at lave en
påfugl men har ikke fundet en anledning.
Nu passer farverne til det sukkerprint som jeg
har fået min kollega til at lave af min søns
konfirmations bibel. Så selv om en påfugl
ikke har et specielt kristen budskab, blev det
altså den nu hvor farverne passede.
Heldigvis kan et guld kors og et fader vor ændre kagen
til en kage som passer til et sådan arrangement.

Kagen betår i nem chokoladekage med After eight creme







2 kommentarer:

  1. Hej Rigtig flot kage. Hvordan har du skrevet Fader Vor?

    SvarSlet
  2. Hej Nina, det er et sukkerprint som er
    en kopi af min søns bibel :-)

    SvarSlet