søndag den 22. april 2012

Oister kage

Min søn er lige blevet 15 år og da vi var i Paris på
hans fødselsdag, kommer kagen til skolen med lidt forsinkelse.
Jeg er vild med den syngende Oister reklame og
blev hurtigt klar over at jeg måtte lave en Oister kage med disse små herlige fyrer.
Og da min søn ikke havde noget specifikt ønske
blev hans fødselsdagskage til en Oister kage.
Oister var så glade for billedet af kagen som jeg sendte
dem på Facebook at de sendte blomster, se mere nederst.




Kagen er basis kage med mørkt hakket chokolade
og hindbær mousse.

Sådan ser den rigtige Oister reklame ud


Sendte et billede til Oister af kagen på Facebook, som straks
lage den på deres væg med henvisning til bloggen her.

Her er link og tekst til Facebook


Hej alle

Vi har modtaget et billede af denne flotte OiSTER kage, som Anette har lavet til sin søn. Vi er helt vilde med den, og synes at I alle skulle se den :-)
Synes I også om kagen, kan I se mere til Anettes flotte kagekunst på hendes blog: http://daficake.blogspot.se/

De bedste hilsner
OiSTER-teamet
I dag den den 25. april 2012 har jeg modtaget en smuk buket og personligt kort fra Oister
som tak for billede af kagen, som de ikke en gang har smagt :-)





4 kommentarer:

  1. Sød og flot kage. Sjov og meget original idé og fede farver!

    SvarSlet
  2. Det er da flot at de linker til din blog. Tillykke med det. Kagen er også rigtig god :D

    SvarSlet
  3. Tak begge to er også rigtig glad for at de kunne lide den hos OiSter :-)

    SvarSlet
  4. Wow sikke en anderkendelse og flot at de sender en hilsen og at de linker til din side. Men den er nu alstå også rigtig flot :)

    SvarSlet