onsdag den 14. marts 2012

Blog Award

Jeg har fået min først blog award og den er jeg utrolig beæret og stolt over.
Jeg har modtaget den fra Anita Art´s Cakeparadise

Blogwarden fungerer som en stafet, der virker på følgende måde:

Linke til den man har modtaget Awarden af + indsætte Award-billedet.
  1. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
  2. Svare på fem spørgsmål.


1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Fordi jeg gerne ville vise mine kager frem til andre end familien. Og følge andre kage nørder i deres kreative udfoldelser.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger kageblogs og et par andre kreative blogs der har min interesse.

3. Favorit farve(r)?

Lyserød og sort

4. Favorit film
Titanic, en romantisk og stærk film

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge ?
Bali og den ro der breder sig, der vil jeg gerne tilbage til.
Men Dubai og Thailand står også højt på listen.

Jeg giver stafetten videre til:
Christinas festlige kager http://christinasfestligekager.blogspot.com/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar