fredag den 23. marts 2012

Tøsepuder med flæse, perler og damask

Det er min første pudekage, var så heldig at få sættet i
fødselsdagsgave. Jeg syntes dog at den mindste pude bliver for "rund" når
man ligger 2 sammen som man normalt gør derfor har jeg blot ladet dem være halve
og knapt så fyldige. Kagen er lavet til pileflet tøserne som jeg skal
mødes med i morgen. Det er gamle kollegaer fra Novo som jeg mødes med 2
gange om året for at flette lidt pil og få en hygge snak.
Kurset forgår hos Mariann i dejlig hyggelige omgivelser.

Det er første gang jeg bruger en stencil på kage og
det drillede lidt men lidt sidst blev det til et resultat jeg
kunne accepterer.


Den fersken farvede pude er chokolade kage med hindbær mousse og
den koks grå pude er med markronkage og skildpadde creme.


3 kommentarer:

  1. Vildt flotte puder du har lavet. Jeg er helt vild med stilen!

    SvarSlet
  2. Iøvrigt har jeg givet dig en blogaward her: http://kageleg.blogspot.com/2012/03/blog-award.html, selv om jeg godt ved, at du har fået en for nylig. Dine kager er bare for fine til ikke at dele med andre :)

    SvarSlet
  3. Jeg takker, det er dejligt at nogle syntes om det man laver. Mange hilsner DafiCake

    SvarSlet