lørdag den 17. marts 2012

Pink Charleston Rose Petal Cake

Efter en pause på 2 måneder fra kage verden, hvor der ikke
rigtigt har været en lejlighed til at lave en kage og har været på en lille
ferie, ja så vender jeg stærkt tilbage med en del kager her det næste
stykke tid.






Kagen her er til et fætter / kusine arrangement i min mands
familie i dag. Rose petal kager syntes jeg selv er meget
smukke og har længe gerne ville forsøge mig ud i noget lignende.
Så nu blev det til denne udgave som minder mig om Charleston tiden.
Noget jeg først tænkte på da kagen var færdig.
Men fandt dette billede som måske nok giver mine
tanker ret :-)


Kagen består af Markronkage og Nem chokoladekage, med
fyld af hindbær mousse og skildpaddecreme.
Kagen er 25 cm i diameter og 12 cm høj

Mould der er anvendt til at lave midten af blomsten
og herefter udstandset med en rund cutter


Link til How to do it hos Cake central









2 kommentarer: