søndag den 21. august 2016

Bryllupskage med lilla perler

Min kollega Tina´s bror Tomas skal giftes med  Lisbeth.
Så det var naturligt for Tina og spørge om jeg ville hjælpe med 
en bryllupskage. På det tidspunkt sad jeg i Hong Kong, så
planlægningen i detaljer måtte vente til jeg var retur i Danmark igen.
Lisbeth var inspireret af en tidligere bryllupskage jeg har lavet.
Dog ville de gerne have en rundkage, små grønne blade og lilla skulle
være en ekstra farve på kagen til minde om Lisbeths mor som desværre ikke
fik nået og opleve deres bryllup.
Roserne blev lidt lyser i farven og den lilla perlemors sukkerkugle måtte
jeg sende bud efter i England. Top figuren har brudeparret selv købt.

Kagen er til 60 personer og den øverste del er til fryseren.
Brownie bunde, Lyse bunde, Jordbær mousse og Lemon creme med hvid chokolade







Ingen kommentarer:

Send en kommentar